The Great Wall - Reisverslag uit Jingshan, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu The Great Wall - Reisverslag uit Jingshan, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu

The Great Wall

Blijf op de hoogte en volg Yadi

03 Augustus 2015 | China, Jingshan

Nihao,

Vandaag hebben we al de laatste dag gehad. We zijn naar de Chinese muur geweest. De jongens hebben een stuk gelopen terwijl moeders en Yadi zelf een klein stukje gingen lopen, die hadden niet zo veel zin meer.

Om weer terug naar beneden te kunnen gaan kon je kiezen tussen de stoeltjeslift, gondel of met de rodelbaan. Wij kozen voor het kaatsen en hadden daar veel zin in. En na lang wachten konden we eindelijk naar beneden sjezen. Dat dachten we, want voor ons waren er een paar chinezen die niet zo hard durfden dus gingen we op een slakkentempo naar beneden, dat was heel erg jammer.

Vanmiddag zijn we nog naar de Silkymarkt geweest, soort van zwarte markt in Beverwijk. En als afsluiting van de vakantie zijn we nog naar een acrobaten show geweest, dat was heel erg leuk!

Zaijian!

Wij zullen nog morgen van ons laten horen hoe de reis verloopt

• 03 Augustus 2015 - 18:02

Oma:

hallo allemaal.
    leuk al de berichtjes die we gelezen hebben,zo hebben we jullie
    een beetje kunnen volgen op de reis.
    en nu weer terug naar huis.
    wij zijn benieuwd naar jullie verhalen
    wensen jullie een goede vlucht en tot ziens.
    groetjes en veel liefs van opa en oma.

• 04 Augustus 2015 - 06:45

Jolanda:

Goede reis naar huis lieve groet