Yellow Mountains - Reisverslag uit Yanghu, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu Yellow Mountains - Reisverslag uit Yanghu, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu

Yellow Mountains

Blijf op de hoogte en volg Yadi

20 Juli 2015 | China, Yanghu

Nihao

Een verslag van de afgelopen dagen.

Na een lange vliegreis hebben we Shanghai bereikt. Na eenmaal de koffers afgegeven te hebben in het hotel gingen we de stad verkennen. We hebben heel veel gelopen, en ook met de sightseeing bus veel gezien. En natuurlijk vooral de toerist uitgehangen, wat moet je anders met heel veel Chinezen om je heen.

Shanghai is alsof je in de toekomst stapt, overal hoge maar bijzondere gebouwen. Wij zijn in een van de hoogste gebouwen geweest met maar liefst 100 verdiepingen.

Daarna zijn we met de nachttrein naar Tunxi gegaan, Tunxi is precies het tegen tegenovergesteld van Shanghai, weer juist heel oud. Precies van hoe je China kent van de films. Oude steegjes met oude mensen die heen en weer lopen en een chaos van het verkeer.

Morgen word het vroeg opstaan om de zonsopkomst te bekijken vanaf de Yellow Moutains.

Zaijian

• 20 Juli 2015 - 13:21

Tonny Wammes:

Van Dannie bericht gekregen over dit bloc. Fijn om jullie een beetje te kunnen volgen.Geniet van je reis en voor iedereen de groeten, voornamelijk Eva

• 20 Juli 2015 - 17:44

Annet:

Leuk om jullie op afstand te kunnen volgen . Fijn dat het grote reizen een beetje achter de rug is nu en jullie kunnen gaan genieten van china. Leuk die oude plaatsjes. En het eten?? Lekker??
    Liefs Annet