wortels en penen - Reisverslag uit Guxian, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu wortels en penen - Reisverslag uit Guxian, China van Yadi Holst - WaarBenJij.nu

wortels en penen

Blijf op de hoogte en volg Yadi

24 Juli 2015 | China, Guxian

Nihao,

Vanochtend zijn wij om 9 uur opgehaald door de directrice en een nanny die mij heeft verzorgd,om naar het weeshuis te gaan. Het tehuis is 4 jaar geleden verhuisd naar een ander gebouw, dus wij zijn in het oude en het nieuwe gebouw geweest.

Bij het oude gebouw, waar ik dus heb gezeten, kregen we een rondleiding en mochten wij kijken in het appartement waar ik heb gewoond. Nu is het een flat waar gezinnen in wonen, dus bijzonder was het wel. Daarna gingen we naar het gebouw waar het weeshuis nu is. Daar kregen wij een snelle rondleiding en zagen wij voornamelijk gehandicapte kinderen. En een paar 'gezonde' kinderen die ter adoptie worden gesteld.

Ook hebben wij geluncht met mensen van vroeger die mij als klein kind verzorgde of kende. Het was een vooral een gezellige en leuke lunch waar vaak werd geproost, proosten is hier zo snel mogelijk je biertje leegdrinken.

Kortom het was een gezellige en leuke dag. Ik ga zeker nog een keer terug!

Zaijian!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Guxian

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2015

Amsterdam

04 Augustus 2015

✈️

03 Augustus 2015

The Great Wall

01 Augustus 2015

naar Beijing

28 Juli 2015

Outside in
Yadi

Actief sinds 11 Juli 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6358

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: