Nog 1 dag - Reisverslag uit Monster, Nederland van Yadi Holst - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Monster, Nederland van Yadi Holst - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Yadi

Blijf op de hoogte en volg Yadi

16 Juli 2015 | Nederland, Monster

'Na lang wachten begint de reis in zicht te komen. [...] '
- 02/08/'00 -

Wat hierboven staat schreef mijn vader 15 jaar geleden al, nu moesten mijn ouders weer lang wachten voor de reis. Maar nu niet om mij te halen maar om samen als gezin te kijken waar ik heb geleefd.

Wij hebben er zin in, al hoewel morgen ochtend is het wel vroeg opstaan. Om 8 uur worden wij alweer opgehaald door de taxi om naar Schiphol te gaan. Om vervolgens het vliegtuig te pakken en naar Shanghai te gaan met een tussenstop in Kopenhagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monster

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2015

Amsterdam

04 Augustus 2015

✈️

03 Augustus 2015

The Great Wall

01 Augustus 2015

naar Beijing

28 Juli 2015

Outside in
Yadi

Actief sinds 11 Juli 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 6357

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: